
Відчуйте спокій з додатковими опціями необмеженої гарантії
Для вживаної техніки
Гарантія «180 днів спокою»
- одноразова заміна акумулятора (при стані нижче 85%);
- гарантійний ремонт будь-яких несправностей, крім тих, що не покриває дана обмежена гарантія (механічні пошкодження, поломки через потрапляння вологи тощо).
1000 грн.
Гарантія «360 днів спокою»
- одноразова заміна акумулятора (при стані нижче 85%);
- гарантійний ремонт будь-яких несправностей, крім тих, що не покриває дана обмежена гарантія (механічні пошкодження, поломки через потрапляння вологи тощо).
2000 грн.
Гарантія «2 роки спокою»
- одноразова заміна акумулятора (при стані нижче 85%);
- гарантійний ремонт будь-яких несправностей, крім тих, що не покриває дана обмежена гарантія (механічні пошкодження, поломки через потрапляння вологи тощо).
3000 грн.
Гарантія «360 днів спокою» + розбиття екрану"
- одноразова заміна екрану після розбиття.
40% від вартості пристрою
Для нової техніки
Гарантія «360 днів спокою»
- заміна або гарантійний ремонт на офіційному сервісі Apple через будь-яку несправність, в тому числі пов’язані з акумулятором, крім тих несправностей, що не покриває дана гарантія (механічні пошкодження, поломки через потрапляння вологи)
Гарантія «360 днів спокою» + розбиття екрану
- заміна або гарантійний ремонт на офіційному сервісі Apple через будь-яку несправність, в тому числі пов’язані з акумулятором, крім тих несправностей, що не покриває дана гарантія (механічні пошкодження, поломки через потрапляння вологи)
- одноразова заміна екрану після розбиття.
Гарантія «2 роки спокою»
- заміна або гарантійний ремонт на офіційному сервісі Apple через будь-яку несправність, в тому числі пов’язані з акумулятором, крім тих несправностей, що не покриває дана гарантія (механічні пошкодження, поломки через потрапляння вологи)
Гарантія
Для нових та вживаних
Умови обмеженої гарантії в студії «Anika Phone»
Ознайомлення
Покупець зобов'язаний до початку введення в експлуатацію виробу ознайомитися з умовами гарантійного обслуговування, що містяться в доданих до обладнання інструкціях, і переконатися у відсутності зовнішніх ушкоджень.
Гарантія та перевірка
Без дефектів
Продавець гарантує, що пристрій не матиме дефектів вродовж гарантійного терміну за умов використання виробу та його комплектуючих за призначенням, згідно інструкції по експлуатації.
Надання переваг
Гарантійні переваги виробника надаються покупцеві додатково до прав, що передбачені чинним законодавством України, та не обмежують їх.
Умови
Гарантійне обслуговування на продані вироби, за умови дотримання умов цієї обмеженої гарантії, має на увазі під собою їх безкоштовний ремонт протягом гарантійного терміну, зазначеного в гарантійному талоні, або їх заміну на аналогічні вироби, у разі неможливості ремонту.
Прийом на гарантійне обслуговування
На гарантійне обслуговування та проведення діагностики вироби приймаються тільки в повній заводській комплектації (упаковка та всі комплектовані аксесуари).
Експертиза
У разі необхідності продавець має право відправити виріб на незалежну експертизу терміном до 14 робочих днів без урахування часу транспортування в сертифікований сервісний центр Apple для отримання висновку про причини виникнення несправності. Покупець оплачує витрати на транспортування виробу до сервісного центру Apple у випадку, якщо пройшло 30 днів з моменту купівлі згідно цього Гарантійного талону. Виробник у сервісному центрі має право здійснити гарантійний ремонт пристрою або замінити його на аналогічний, згідно гарантійних умов Виробника.
Заміна та ремонт
Заміна виробу проводиться тільки в тому випадку, якщо він не може бути відремонтований на підставі висновку сервісного центру виробника. Термін гарантійного ремонту, в залежності від його складності, може становити 14 робочих днів без урахування часу на транспортування.
Обмін та повернення
Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів з дня покупки можливий якщо:
- товар є новим (вживана техніка поверненню не підлягає), тобто який не був в експлуатації, не був активований і не має слідів використання: подряпин, потертостей та інших механічних пошкоджень, програмне забезпечення не змінювалося;
- збережені: повна комплектація; транспортні плівки; цілісність і всі компоненти упаковки; заводське маркування.
- Програмне забезпечення не охоплюється цією обмеженою гарантією.
Ця гарантія не поширюється на:
- випадок втрати гарантійного талону та чеку, виданих при покупці товару, наявності в ньому записів або виправлень, зроблених не продавцем;
- косметичні пошкодження виробу, в тому числі але не обмежуючись, такі як подряпини, вм'ятини;
- пошкодження виробу через нещасні випадки, зловживання, неправильне використання, контакт з будь-якою рідиною чи вологою, внаслідок падіння, пожежі, впливу прямого сонячного світла, зовнішніх електромагнітних полів, високої вологості, високої напруги, вібрації або інших зовнішніх причин;
- пошкодження через обслуговування виробу, включаючи оновлення та розширення або функціональні зміни; несанкціоновані модифікації корпусу пристрою, якщо вони були виконані не представником Apple або офіціним постачальником послуг Apple;
- пошкодження виробу, заподіяні внаслідок самовільного ремонту або розбирання (спроб розбирання) виробу, наявності ознак ремонтних робіт неуповноваженими особами (розкриття блоків, слідів пайки, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей та ін.);
- пошкодження виробу, заподіяне в результаті будь-якого іншого зловживання, неправильного використання, неправильного поводження або неправильного застосування, застосування не за призначенням;
- пошкодження, що виникли внаслідок використання неякісних комплектуючих (аксесуарів);
- пошкодження виробу, заподіяне периферійними пристроями сторонніх виробників, включаючи видимі пошкодження на материнській платі або на інших електронних деталях виробу, такі як: обпечені місця після електричних розрядів, перегріву, оплавлення, розтріскування і т.п.);
- будь-які несправності виробу, викликані несумісністю програмного забезпечення і вірусами, а також самовільною модифікацією вбудованого програмного забезпечення;
- випадки виявлення ознак зміни, видалення, затирання або пошкодження серійного номеру виробу, (або наклейок з серійними номерами на його деталях);
- а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
Комплектуючі
Згідно законодавства
Недотримання правил користування
Увага! Для проведення гарантійного чи післягарантійного обслуговування продукції Apple необхідно:
* відключити функцію «Знайти мій пристрій» або «Локатор», адже включена функція може перешкодити технічним фахівцям виконати сервісне обслуговування виробу;
* для проведення гарантійного чи післягарантійного обслуговування годинника Apple Watch необхідно також розірвати пару між годинником та мобільним телефоном iPhone.
З гарантійними умовами товарів виробництва компанії Apple Inc. можна ознайомитись на веб-сайті: www.apple.com/legal/warranty/